جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تبلیغات محیطی بهتر است یا تبلیغات مجازی؟

خیلی ها سوال دارند که آیا تبلیغات محیطی بهتر است یا تبلیغات مجازی ؟ باید بگوییم که این پرسش، سوال درستی نمی باشد چون نمی شود تبلیغات محیطی و مجازی را از هم تفکیک کرد و گفت کدام یک بهتر هستند. به این دلیل که  تبلیغات محیطی و مجازی مکمل یکدیگر می باشند ما معمولا در شرکت نگاه صبا سعی می کنیم که به مشتریان عزیز پکیج تبلیغاتی را پیشنهاد کنیم تا بتوانند بهترین تبلیغات را داشته باشند.

تبلیغات محیطی مانند بیلبورد ها و تبلیغات مجازی مانند اینستاگرام و ساخت تیزر ها و لوگوموشن ها که در نوع خود تاثیر بسازیی در تبلیغات دارند. چرا که یک محصول، خدمات یا کالا همان قدر که باید با بیلبورد ها دیده شود باید در فضای مجازی هم تبلیغ و دیده شود. که در اینجا به آنها اشاره می کنیم.

بیلبورد ها بیشتر برای برند سازی استفاده می شوند البته در فروش هم تاثیر بالایی دارند چون با استفاده از تبلیغات بیلبوردی، شما برای محصول خود تبلیغات محیطی می کنید و آن را به عموم جامعه نشان می دهید و می گویید که برند شما آنقدر بزرگ شده است که برایش تبلیغات محیطی انجام می دهید. اما در فضای مجازی نکات بیشتر و ریزتری از برند را به نمایش می گذارید ولی این ها در کنار هم قشنگ هستند.

و می تواند در کسب و کار شما معجزه کند. خیلی از مواردی بوده که کسب و کارهایی که تبلیغ کرده اند ده ها برابر مبلغ پرداخت شده تبلیغات، درآمد کسب کرده اند و پس از آن این روند را همواره ادامه داده اند. ما به هر دوی این تبلیغات ایمان داریم و هر دو را پیشنهاد می کنیم و اینها کنار هم می توانند بهترین فروش ها را برای صندوق فروش شما به ارمغان بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!